Bergaya Ala-Ala CEO Bila Ke Pejabat, Barulah Ada Kelas!

Bergaya Ala-Ala CEO Bila Ke Pejabat, Barulah Ada Kelas!

- in Fashion
1336
Comments Off on Bergaya Ala-Ala CEO Bila Ke Pejabat, Barulah Ada Kelas!

Sebagai seorang wanita bekerjaya, bagi mereka penampilan adalah salah satu aspek penting dan etika yang perlu dititikberatkan terutama bila berada di pejabat atau keluar berjalan. Bukan apa, penampilan menarik dapat mewujudkan satu aura positif buat wanita kerana melambangkan keperibadian seseorang.

Tapi biasalah, simptom perempuan sebelum nak ke pejabat tu. Nak pilih pakaian apa yang disarung pun hampir 30 minit! Belum lagi nak setting bahagian rambut atau lilit tudung. Busuk-busuk habis satu jam.

Wakeup women! Apa lah yang susah sangat tu? Jom kita usya koleksi blazer dan formal yang ada di Butik Muslimah Clothing. Siap ada yang sekali dengan seluar, so tak payah pening-pening nak mix and match.

Antara koleksi baju yang kami ada adalah…

Jaket Kenzo

Jaket Kenzo adalah kardigan jaket panjang yang panjang. Fabrik jaket ini sangat ringan dan membuat si pemakai tak panas kerana fabrik kain yang digunakan adalah Pearly Kenzo Crepe yang mampu membuatkan aliran pengudaraan yang baik.

Menariknya lagi, jaket ini breastfeeding dan wudhuk friendly. So, sangat sesuai untuk semua golongan wanita yang mempunyai anak atau tidak. Saiz pun ada untuk semua wanita, dari XXS sehingga 5XL.

Jacket Khaulah

Jika korang inginkan menyarungkan jaket yang panjang dan selesa untuk dibawa ke tempat kerja, jaket Khaulah yang sesuai kerana bertemakan pattern moden. Lebih-lebih lagi you guys boleh memakainya dengan dua gaya iaitu dengan zip dan buka zip di bahagian tengah jaket.

Untuk pengetahuan korang lagi, Jacket Khaulah diperbuat daripada material mix woll dan campuran bahan bulu yang akan memberikan keselesaan kepada sesiapa saja yang menyarungnya. Bahagian depan pula ada poket untuk memudahkan sewaktu melakukan tugas.

Jacket Blazer Kayra

Kepada yang sukakan gaya klasik dan simple, Jacket Blazer Kayra adalah pilihan yang tepat. Pada bahagian depan blazer, Blazer Kayra mengandungi satu butang untuk si pemakai kelihatan lebih kemas. Sangat sesuai dipakai kalau ada presentation di pejabat.

Untuk fabrik pula, sama saja dengan jaket Khaulah tapi bezanya Blazer Kayra tidak mempunyai bahan bulu-bulu. Poket untuk Blazer Kayra juga sama saja dengan jaket Khaulah cuma yang membezakan dua jaket ini adalah, satu menggunakan zip, satu lagi menggunakan konspe butang.

Macam biasa, saiz di Muslimag Clothing untuk setiap bentuk badan, XXS sehingga 5XL.

Cuba bayangkan kalau korang pakai pergi kerja, boleh acah-acah CEO bila lalu depan meja rakan sepejabat. Tak apa kalau berangan, mana tahu satu hari nanti kita betul-betul jadi CEO. Rezeki manusia siapa tahu!

Kalau nak banyak lagi koleksi jaket dan blazer, you guys klik je dekat sini. Lagi banyak pilihan boleh korang tengok.

You may also like

Sebenarnya Busana Kebaya Berasal Dari Pakaian Tradisional Melayu Ke?

Pernah terfikir tak baju kebaya sebenarnya baju tradisional