Jeans Ketat? No Way! Kita Gayakan Dengan Palazo Denim

Jeans Ketat? No Way! Kita Gayakan Dengan Palazo Denim

- in Fashion
1038
Comments Off on Jeans Ketat? No Way! Kita Gayakan Dengan Palazo Denim

Kalau kita keluar pergi shopping mall dekat mana-mana butik mesti kita akan nampak koleksi seluar jeans wanita pattern yang betul-betul ikut kaki. Orang kata memang melejat dekat kulit sampai nampak bentuk kaki.

Mungkin ada sesetengah daripada kita tak menggemari pattern seluar jeans sebegitu. Sampaikan ada sesetengah wanita tak ada langsung koleksi seluar jeans sebab terlalu ketat walaupun saiz seluar tiga kali besar dari saiz asal.

Nak cari seluar jeans yang longgar memang susah. Jadi Muslimah Clothing sangat perihatin kepada wanita yang menitik beratkan tentang penjagaan aurat tapi bukan bermakna pembelian hanya dibolehkan untuk mereka yang menjaga aurat saja. Seluar palazo denim ni untuk semua wanita yang sukakan fesyen tak kira umur dan saiz.

Tak nak cakap banyak, jom kita lihat apa koleksi palazo denim dan kelebihan detailing setiap pattern.

Palazo Jeans Denim Dalia

Untuk palazo jeans Denim Dalia ni, material yang kami gunakan adalah high-quality stretchable denim dan semestinya longgar dan mempunyai saiz XXS sehingga 5XL. Seperti selar jeans yang lain, terdapat empat poket iaitu dua belakang dan dua bahagian depan.

Palazo jenis ini kami sediakan hanya empat jenis warna iaitu Bio Bleach, Flame Blue, Inky Blue dan Ebony Black.

Pants Jeans Denim Dina Fringe

Kalau anda perhatikan pada gambar jeans denim Dina Fringe terdapat ropol bahagian bawah seluar. Cantikkan? Tak adalah penampilan nampak bosan. Warna yang kami sediakan untuk you guys pun warna denim dari terang sampai gelap.

So, pilih je mana satu pilihan anda sebab semua warna dan pattern senang nak mix and match dengan semua warna baju. Untuk pattern jeans jenis ini hanya ada dua poket bahagian tepi dan walaupun palazo tapi mempunyai butang dan zip.

Macam biasa saiz dari MuslimahClothing ada semua bentuk badan dari XXS sehingga 5XL!

Percayalah, kalau you guys pakai, confirm nampak cantik, ayu dan sopan. Lebih-lebih lagi pakai depan bakal mak mertua, bila dia tengok je mesti akan sejuk je mata dia sebab seluar jeans pun longgar. Tak adalah ketat sampai nampak bentuk kaki.

You may also like

Sebenarnya Busana Kebaya Berasal Dari Pakaian Tradisional Melayu Ke?

Pernah terfikir tak baju kebaya sebenarnya baju tradisional