Senarai Design Baju Kurung Yang Comel Untuk Anak & Ibu

Senarai Design Baju Kurung Yang Comel Untuk Anak & Ibu

- in Fashion
1305
Comments Off on Senarai Design Baju Kurung Yang Comel Untuk Anak & Ibu

Bila bab shopping baju kurung ni, selalunya sebab raya atau ada kenduri besar dari keluarga terdekat yang nak kena boria pakai warna baju sama. Bila saudara nak sedondon, mulalah pening nak cari mana baju kurung sama, lagi-lagi kalau saiz kanak-kanak. Memang susah nak dapat!

Kalau ada pun, mungkin yang tak kena tema atau fabrik dan design tak berkenan dekat mata kita. Maklumlah, nak beli pakaian ni, tak boleh main beli je. Kita bukan nak melaram asal siap je. So, bila bab penampilan, kita kena bagi extra effort untuk buat penelitian supaya pembelian tak sia-sia.

Dekat mana nak shopping baju sedondon anak beranak ni?

Jadi, kitaorang ada suggestion tempat untuk korang yang nak beli baju sedondon dengan si kecil. Koleksi design baju uang mereka ada bukan saja sesuai untuk raya je tau tapi untuk apa-apa majlis kenduri.

Jom kita tengok koleksi baju anak-beranak yang ada dekat MCC Muslimah Clothing. Sebelum tu nak pesan, korang akan rambang mata tak tahu nak pilih mana satu sebab cantik sangat! Ready?

Kurung lace Azizah

Untuk design kurung lace Azizah ni, breastfeesing friendly tau sebab kami buat zip bahagian depan. Design untuk anak pun sama juga walaupun mereka tak breastfeeding. Bukan apa, senang nak sarung untuk dorang.

Oh ya! Lace yang korang nampak tu adalah full 3D dibahagian hadapan dan bahagian kain pula kami buat flare cut skirt. Anak dengan ibu sama je deisgn dan untuk baju Melayu kami total ada 42 pilihan warna! Banyak bukan?

Oh! Kepada yang menggemari warna hijau zamrud, MCC Muslimag Clothing ada koleksi baju ni. Bukan ada baju kurung kanak-kanak je tau tapi baju melayu kanak-kanak pun ada. Boleh pilih dekat katalog mereka sendiri.

Shades of Blue

Ha, cantikkan warna navy blue. Bayangkan kalau pakai dengan anak perempuan, mesti nampak fuh! Comel-comel je. Belum lagi kalau family photo, confirm gambar meletup! Tengoklah. Kembang bawah lagi tu.

Kurung lace Asma

Okay, design kali ni kami bagi sentuhan extra different dari design baju yang lain. Kalau korang perasan, dihujung lengan Kurung Lace Asma ni kami tambahkan detaling beads dijahit satu persatu mengelilingi lengan.

Effort luar biasa untuk hasilkan sepasang baju kurung khas untuk korang semua supaya nampak kelihatan kemas dan cantik menghadiri majlis atau melaram di pagi raya, ihiks!

Kurung Lace Aifa

Kalau korang inginkan design minimal, detailing pun tak terlalu crowded, ada essence modern, lux dan elegance maka Kurung Lace Aida jawapannya!

Cuma design untuk Kurung Lace Aida ni ada 4 pilihan warna saja dan kesemua pilihan warna manis bak gula gula kapas. Untuk baju melayu pun sama je.

Jangan risau, ada banyak warna pilihan untuk satu design. Bukan ada satu dua warna pilihan je. Apa yang kami sajikan koleksi gambar dalam artikel ini adalah antara yang menjadi pilihan orang ramai.

Menariknya lagi, untuk saiz si ibu lengkap 10 saiz dari XXS sehingga 5XL, manakala saiz untuk anak pula dari XS sehingga 3XL. Pilihlah mana satu korang berkenan sebelum stock habis!

Oh! Korang juga boleh membuat pembelian secara online melalui whatsap atau direct message je dekat akaun instagram MCC Muslimah Clothing sendiri, okay? Selamat membeli.

You may also like

Sebenarnya Busana Kebaya Berasal Dari Pakaian Tradisional Melayu Ke?

Pernah terfikir tak baju kebaya sebenarnya baju tradisional