Bila Pakai Baju Kurung Mesti Bahagian Perut Nampak Membuncit, Kenapa?

Bila Pakai Baju Kurung Mesti Bahagian Perut Nampak Membuncit, Kenapa?

- in Lifestyle
1106
Comments Off on Bila Pakai Baju Kurung Mesti Bahagian Perut Nampak Membuncit, Kenapa?

Baca je tajuk, kami yakin ramai yang ingin tahu iyalah siapa je yang tak pernah mengalami situasi bila sarung certain pattern baju kurung, nampak onz sangat tapi ada baju kurung akan menampakkan diri kita tak ada aura. Omaigod! Tak nak la macam tu.

Lebih-lebih lagi kalau time raya, kalau boleh raya pertama tu nak nampak kitalah gadis paling berseri walaupun dalam keadaan sopan, githcew! Jadi, untuk tahu kesesuaian jenis baju kurung pada badan kita, adalah kenalpasti bentuk badan kita terlebih dahulu.

Sumber: twitter

Pemilihan yang tepat ikut bentuk badan…

Bayangkan kalau badan saiz kita bersaiz besar tapi pakai baju kurung yang ada dat depan belakang yang ikut bentuk bentuk badan. Semestinya akan kelihatan badan kita lebih besar dan tak selesa buat si pemakai. Macam mana nak tahu jenis baju kurung mana yang sesuai untuk bentuk badan kita?

Kami dari Muslimah Clothing, akan tunjukkan secara ringkas pada anda bagaimana untuk memilih baju kurung mengikut kesesuaian badan. Jom lihat visual berikut mengikut pattern baju kurung yang sesuai untuk jenis bentuk badan.

Jom shopping dekat Muslimah Clothing!

Dah tahu mana satu pattern baju kurung yang sesuai untuk anda, tunggu apa lagi? Raya pun dah nak dekat ni. Tak perlu nak pening-pening beli dekat mana sebab semuanya ada dekat Muslimah Clothing kerana kami ada banyak baju yang menarik dan sesuai untuk design tahun ini.

Menariknya lagi, pelbagai jenis fabrik, corak dan jenis baju kurung. Search je dekat toolbar dekat website kami. Untuk mudahkan korang, klik je dekat sini, untuk terus ke website kami!

 

 

You may also like

Sebenarnya Busana Kebaya Berasal Dari Pakaian Tradisional Melayu Ke?

Pernah terfikir tak baju kebaya sebenarnya baju tradisional